Hier zijn we ook bereikbaar:

23 July 2011

Het stuk vuil uit Noorwegen


Plaats deze afbeelding als steunbetuiging voor Noorwegen...al 80 doden..
By: Bert Soer
4 hours ago · LikeUnlike · · Share

Anoniem: gedaan !!!
4 hours ago · LikeUnlike

Anoniem: Jezus te paard! Wat een ongelooflijke gek.
3 hours ago · LikeUnlike

Anoniem: inmiddels al 91 doden. te ziek voor woorden
3 hours ago · LikeUnlike

Anoniem: ook gedeeld ... te erg voor woorden !!!
2 hours ago · LikeUnlike

Anoniem: gedeeld..
about an hour ago · LikeUnlike

EerstKoffie: Sinds de PVV Helige boeken verwart met gruweldaden, hebben witte duifjes en meeuwen in vlaggen bij mij een hoog 'fout' gehalte. Hoewel ik hier de intentie begrijp. En ook waardeer. Wordt tijd dat de PVV nu iets zinnigs zegt na al hun geschreeuw. Maar dat is ijdele hoop.
"Mooi, de flexibiliteit van Tweeps: Omdat hij Christen is, is hij van terrorist al in 'gek' veranderd. Hoe barmhartig en vergevingsgezind." zoals ik eerder zei op Twitter
33 minutes ago · LikeUnlike

Anoniem" die Pvv zegt zz wie zo niets..dus iets zinnigs? je kind zal daar maar zijn op zo'n moment..het gaat om de doden en niet om dat stuk vuil wat dat bloedbad heeft aangericht!
18 minutes ago · LikeUnlike

EerstKoffie: Ja. eens. Maar ik had die PVV wel eens willen horen, samen met Henk en Ingrid, als het wel een Moslim was. En dat weet jij ook, D. Over moslims mag je alles zeggen. Maar als je hier J**d tikt, op de normale manier, komt je bericht er niet door. EN, "stuk vuil" ? Waarom noem je het niet gewoon een terrorist ? Of is dat alleen bij de moslim zo ?
6 minutes ago · Like

Anoniem: Daar heb jij gelijk in..maar ik reageer op mijn gevoel en dat ligt zeer zeker niet bij de pvv! ik heb een dochter en zij is half joods maar dat woord ligt gevoelig,de reden weet je..ik heb geen zin in die politieke praatjes, het gaat mij om die kinderen die zomaar werden afgemaakt, snap je? ik ga weer..
7 minutes ago · UnlikeLike · 1 personYou like this.

EerstKoffie: Eens. Maar ondertussen probeert Geert, en de media, wel jarenlang een bepaalde groep van alles de schuld te geven. Terwijl er dus ook Christen-extremisten schijnen te zijn. Zoals er ook Israeli's zijn die mensen in kampen drijven en er muren omheen bouwen. Maar daarover zwijgt men. want dan ligt het opeens 'gevoelig'.
2 seconds ago · Like

No comments:

Post a Comment